Kommende arrangementer

Fagdag og årsmøte 2017

15.02.2017 - 15.02.2017

NBF-Ø og Bibliotekarforbundet Østfold inviterer til fagdag på Rygges nye kombinasjonsbibliotek. Fagdagen er åpen for både medlemmer og ikke-medlemmer, og etterfølges tradisjonen tro av NBF Østfolds og BFs årsmøter, og selvsagt en deilig middag. Meld deg på innen 3. februar! Program 12.30 : Lunsj 13.15:  Hvordan man kan utvikle et godt arbeidsmiljø gjennom å være … Fortsett å lese Fagdag og årsmøte 2017

Studietur 2017 – Århus og Herning

07.06.2017 - 10.06.2017

Norsk bibliotekforening, avdeling Østfold inviterer sine medlemmer til Studietur 7. – 10. juni 2017 Vi skal besøke Dokk 1 som er det nye store biblioteket med Borgerservice på havnen i Århus. Vi skal besøke Herning. I Herningdistriktet har man et samarbeid mellom 6 bibliotek i det som tidligere var 6 kommuner. Vi reiser dit for se hvordan de har fått … Fortsett å lese Studietur 2017 – Århus og Herning

Høstmøte 2017 – Halden

15.11.2017

I år legger vi NBF Østfolds høstmøte til Rød Herregård i Halden. Østfoldmuseene gir oss omvisning i herregården, som har mye å by på: Rød er like spennende for liten som stor; her finner du ekte løveteppe, kjente kunstnere som Hans Gude, kongelige soverom og kården til selveste Tordenskiold. ostfoldmuseene.no Vi skal selvfølgelig også ha … Fortsett å lese Høstmøte 2017 – Halden