Kommende arrangementer

Fagdag og årsmøter 2018

14.02.2018

Norsk Bibliotekforening avd. Østfold og Bibliotekarforbundet avd. Østfold inviterer til fagdag på Aremark bibliotek. Aremark fikk nye lokaler senhøstes 2016. Fagdagen er åpen for både medlemmer og ikke-medlemmer, og etterfølges tradisjonen tro av NBF-Øs og BF-Øs årsmøter, og selvsagt en deilig middag. Meld deg på innen 5. februar! Program 12.30 : Lunsj – på Furulund … Fortsett å lese Fagdag og årsmøter 2018

Fagdag og årsmøter 2019

14.02.2019

Norsk Bibliotekforening avd. Østfold og Bibliotekarforbundet avd. Østfold inviterer til fagdag på Fredrikstad bibliotek, i bibliotekets aula. Fagdagen er åpen for både medlemmer og ikke-medlemmer, og etterfølges av NBF-Øs og BF-Øs årsmøter, og selvsagt en deilig middag. Meld deg på innen 8. februar! Program 16.00 : Kaffe 16.30:  Bokbad av Monica Isakstuen m/Anette Kure (Biblioteksjef … Fortsett å lese Fagdag og årsmøter 2019

NBF Østfolds Sommermøte 2019

05.06.2019

Program 17:00 Middag. Det blir servert en gryterett  og alternativer for de som har allergier eller ønsker noe annet. Vennligst gi beskjed i påmeldingsskjemaet. Drikke må kjøpes av den enkelte. 17:30 Anne Berit Brandvold fortellerom hva som skjer i Østfold før Viken. Nye samarbeidsformer. 18:00 Pause 18:15 Hva skjer i Østfold og hva er Viken? … Fortsett å lese NBF Østfolds Sommermøte 2019